I'm outta my head when you're not around

Blir många inlägg idag men är på bra humör... haha
Hur som helst, har tänkt ut 2 nya tatueringar. japp, ni hörde rätt! En sugar skull med ett klockur, håller på med en skiss så lägger upp bild på det sen, sen blommor vid höften men de har jag tänkt på ett tag.. får se hur det går haha! Är väldigt taggad på att tatuera mig igen. Ni vet det där kliet i kroppen? Eller så kanske ni inte vet. Är en väldigt fin känsla i alla fall!

Idag har jag i alla fall haft det väldigt lungt. Är sjuk (ja jag upprepar de så att ni ska tycka lite synd om mig) så jag har levt på te. Sov i erics säng idag, invigde den medans han var borta he he. Straffet blev att jag slog i huvudet när jag vaknade. What goes around comes around! Klagade väldigt mycket på sängen kvällen innan också när mamma skulle hjälpa mig så hon höll på att dö av skratt haha. Whateva
Gick till solna för att köpa min älskade mössa som inte fanns där, skön känsla! Sen har jag abra taggat vid datorn heho. Ska snart duscha och bli snygg för att sen bege mig till kista och köpa min mössa, sen ska jag hem till karla och busa innan vi springer ut..

Blev även utfrågade på date idag. Date? Säger man så? Hmm. Jag ansåg att varje gång jag och jesper gick ner till kinan eller gick på bio var en date, tills jag blev rättad med att man inte har dejter i ett förhållande. Stämmer detta? Hur som, tillbaka till själva dategrejen.
Jag blev alltså utbjuden på bio, av valfritt val. Av en grek jag träffade i onsdags. Känns lite klyschigt tycker jag, karla lär väl skälla på mig när honläser det här hahahaha men jag avböjde snällt.
För vem vill gå på en date? HA! Inte jag. Speciellt inte med någon 90a som använder sig av visitkort haha.
Nää, inte min grej det där med kärlek. Känns som en dum illusion, känslor vi inbillar oss för att få det där lyckoruset. En anledning till att bli bitchslapad i ansiktet och inse vad livet går ut på. Har blivit bitchslapad för sista gången om vi säger så!
(Ironi att jag sitter vid min mammas dator, och att på hennes skrivbord står en bild med mig och mitt så fint kallade ex. Och en fin liten bit från en pizza katrong där han skrivit att han älskar mig. ha ha ha)
Jaja, nu ska vi inte va bittra! Har min pillow boyfriend och det är allt jag behöver!

Är väldigt godissugen också, nu när jag ändå babblar på. Ni vet lösgodis, när man får plocka eget.. mums! Men åt kexchoklad igår så blir inget mer socker för mig på en vecka </3
It's gonna be alright tonight
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

hejsaaan, jo den färgen bör funka på dig om du inte har för mycket nyanser i ditt hår, du borde nog ha i den kanske 15-20 min beroende på hur ljust du vill ha det eller hur pass snabbt ditt hår verkar... om du har fått en bit naturlig utväxt skulle jag rekommendera att applicera nerifrån och upp då hårfärg tar snabbast i hårbotten, köp gärna 2 paket om du har mycket hår.

2009-09-04 @ 19:58:37
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0