Suger

Verkar inte som om ni killar läser vad jag skriver? Har gett mina krav på en kille och endå suger sig alla motsatser fast vid mig. JAG VILL INTE HA ER!!! Blondiner, rökare, otatuerade - när ska ni förstå? Ni tilltalar inte mig så när jag tar bort er arm ifrån mig så är det inte meningen att ni ska lägga tillbaka den.
Hade verkligen glömt hur äckliga killar kan vara.. Tur att man kan skylla på att man fortfarande har pojkvän till vissa, he he!

Hur som, är sjuk. Svininfluensan lovar jag er. Men imorgon ska jag ut. Igen. Busigt!
Ikväll är det premiär för The mentalist igen. ÄNTLIGEN!! Det är en blondin som gärna får lägga in en stöt på mig. Undantag, mina damer och herrar!
Och hade sparat lite cola, som jag skulle dricka så fort den hade blivit lite avslagen. Min käre lillebror greppade tag om flaskan och klunkade upp allt. Fick inte en enda droppe, gud så skoj......................

Har inte någon som tar hand om mig heller. Får ligga på en säng mitt i smeten, och tror ni inte att en säng ska snickras ihop BREVID MIG! Någon som vill byta? Anyone? Nehepp trodde väl inte det.
Jaja, ska väl ta en promenad snart om jag inte dör i hissen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0