Sawdust

"Och ljudet av ditt hjärta", forsatte han mjukt, lite allvarligare men fortfarande leende. "Det är det viktigaste ljudet i min värld. Jag är så samkalng med det nu att jag nog skulle kunna urskilja det på flera kilometers avstånd. Men inget utav det där spelar någon roll. Det här", sa han och tog mitt ansikte mellan sina händer. "Du. Det är dig jag behåller. Du kommer alltid att vara min - Edward

Mycket vackert!
Har åkt runt lite idag. Mått dåligt, vilat, blivit väckt och sen ingen ide att somna om.
Men ikväll blir det förhandsvisning på filmen "prinsessa"
Ska tydligen vara en väldigt stark film så skippar mascaran va! Hehe. Men anastasious soulis är med så vad kan gå fel? Dessutom är filmen i råsunda, skönt att det är nära hem för en sjukling som jag.
Blir min favorit mat till middag ikväll också. Kan livet bli bättre? Puss på det



PS. någon som vill köpa en jacka förresten? checka! http://www.blocket.se/vi/23451916.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0