Passion pit - Sleepyhead (wallpaper dio remix)

"menar han att du kommer när man inte märker och sen är det bara att ta en pincett och döda dig? hoppas du gjorde så att han fick "borelia" för du är fan ingen bitch!" - Chris

Men, jag är fortfarande hemma. Förblir så, dessvärre. Imorgon måste jag iväg och köpa den där jädrans mössan och göra lite ärenden så måste vara pigg då.
Fast hade så gärna gått ut ikväll. Tror ingen förstå hur mycket mitt huvud vill att min kropp ska sammarbeta, sitter istället i en datorstol och dansar i någon minut för att sedan springa och spy. Så besviken på mig själv. Misslyckad kväll! Var ju avslutning på F12 ikväll, ville se rebecca och fiona, ville släppa loss skratta och bara inte tänka. Kim på cattelin, simon på neo, linn 19 år. Hade ju planerat allt... Ibland är livet bra orättvist! Kanske köper hårfärg imorgon också, hoppas. Behöver något nytt, behöver dra mig ur det här mönstret där jag låter mig själv förstöras.

Gjorde även en dum sak idag. Eller rättare sagt 2 dumma saker. Hahaha, måste vara febern som tagit över mig helt nu. Men har inget att förlora längre så whattahek!

Kommentarer
Postat av: jesper

du har fullt upp du:)

inte kul att vara sjukis dock:/ vad var det för dumma saker du gjorde?

2009-09-06 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0