I've been thinking about you

Igår var jag som sagt på bio med karla:) vi såg prinsessa och den var riktigt bra faktiskt, skrattade riktigt högt ibland och fick tårar i ögonen från och till. Mycket fin film!
Man fick cola och chips gratis så karla blev jätte lycklig ;) hahaha sen vann jag 2 biljetter till "flickan som lekte med elden" och haha karla skrek i hela biosalongen och hoppade upp ur stolen!!! hahahaha gud vad vi skrattade åt det. Träffade även sarah där:)
Efter filmen åkte vi hem till karla och drack te och pratade om det vanliga. Ja, killar såklart då!
På senaste dar har jag vart väldigt fnittrig och flummig, glömt saker och vart ganska tom i bollen så att säga. Har kommit på att det måste vara för att jag vart i rådhuset för mycket, herre vad det luktar brand där! Bränt plast eller så, kan inte vara nyttigt att andas in det där.
Jaja kom hem vid ett och sov som en prinsessa. (skulle kunna vart så faktiskt)

Men ni ska veta att idag är en riktigt dålig dag. Har gått en månad idag. Känns som jag blir trampad och slagen på för varje minut av dagen, vill bara att den ska ta slut. NU NU NU!
Men sånt är livet bla bla bla skiter väl i livet och dig?
Nej en bitter dag idag så ni är beredda. Det enda positiva är The mentalist men är ju flera timmar tills dess.. Aja jag är stark wiho!

Så vad säger vi? Nu taggar vi till va! Inte ska man vara ledsen över någon som inte skulle vara ledsen över en själv, som en god vän sa till mig.
Här har ni mina änglar;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0