Happiness

Hejsan alla glada.
Ligger på balkongen och solar, hur underbart är inte det? he he
Idag är jag helt död har joggat och kan säga att jag inte är helt frisk än så det känns. Har även tvättstugan så ska ner igen om 4 minuter skit kul kan jag lova er!
Sen ska jag i alla fall duscha, springa och möta elize, springa hem och fixa mig lite, springa till mötet och sen springa till karla tror jag. Så blir som ett helt långt träningspass, gud så bra!
Och imorgon ska jag klippa mig och färga håret, yay! Blir bara påminnd om allt dåligt med det här bruna håret. Så nu jävlar!
Nej nu ska jag ner usha.. Men hoppas alla får en trevlig (och lugn) dag. Pejz

Kommentarer
Postat av: Michaela

åååh vad kul babe! du blir säkert jätte fin :-) vet varu menar, själv gick man ju från blond till brun :-) ska man starta på nytt ska man göra det ordentligt ;-) biiiiiiiiiiiild på nya håret förväntas hihi :-)



ta hand om dig, pusss <3

2009-09-09 @ 18:30:49
URL: http://michaaaeeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0