Ego

Hola! Igår var riktigt kul faktiskt, var först på nivå där vi träffade davve, tony och massa! :) sen drog vi till ego där det var premiär för 19års klubben, var lite dött där men hade jätte trevligt fatiskt, plus att jag var as snygg! Första gången på ca 2 månader som jag känt mig okej.. :)
Var iallafall grymt, träffade även min gamla vän martin :D inte sett han på ca 2 år så blev väldigt glad:)
hur som, skyndade mig till sista tåget och då träffade jag mange som inte mådde såå bra... hahaha så fick följa han hem.
Imorse följde jag moa till skolan, känns som jag är bakis fast jag inte druckit något haha. Så blir ingen joggning idag, ska jobba senare idag kanske..
Sen kan jag ju tillägga att jag har taggtråd i halsen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0