Echo

Igår var trevligt, blev en liten runda.. Träffade petter, tobbe och jonas och dom :D:D:D saknat dom så mycket.
Dock fick jag en cigg i ögat, och så skar jag mig under foten, ajajaj.
Kom hem vid 4 och hör och häpna, jag sov till 12 idag!!!! Har inte sovit så länge på mer än ett år, helt otroligt! Känns dock som om jag inte sovit en blund. Men är bara bita ihop och köra idag igen. Är inte speciellt taggad eftersom att det är världens bästa mysväder, FAN vad skönt att man inte har pojkvän..
Här har ni en bra låt




All night long
I thought to myself
Why would i stay with you
Realized that you were the one who had issues
So why would i miss you?

No one to argue with
Cause i'm not home
Don't care who your with
Don't call my phone
Or did you forget
You know your wrong
I'm gone!
And your all alone

Kommentarer
Postat av: Sabrina

vad heter den låten :)

2009-09-29 @ 12:16:00
URL: http://sabrinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0