think im gonna lose my baby

Hej ni alla på andra sidan skärmen hehe!

Nyss hemkommen från filmen och kan ju säga er att den var riktigt gripande..
Såg som sagt på "the box" med Cameron diaz och den var nämnd som en thriller om jag inte minns fel och de vart lite klagomål från min aggressiva dejt karla ang. det <3
Hur som, skrek till för att den var läskig, skrattade för att den var fin och grät för att den var hemskt. Se den!

Imorgon ska jag möta karla en stund under dagen och sen blir det new moon med teten:) efter det ska jag möta upp tjejerna och så blir det utgång yeeey kommer bli en spårad kväll som förra fredagen hahaha..
mer har jag inte att säga :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0