the wait is over

Tjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeenis hahaha galen kväll igår och drack faktiskt japp inte alltid så duktig va!
började med att jag och karla shoppa ltie och sen åkte hem till henne och åt och fixade oss, sen åkte vi hem till camilla där vickan var och så spelade vi något kortspel som går ut på att supa ner varandra hahaha va kuuuul, sen skilldes vi och jag och karla drog till ego, där alla roliga var som vanligt och don thomaso (?) spelade..
träffade massa trevligt nytt folk... haha
hur som, var där till stängning och sen drog vi vidare till white.
hahaha mådde riktigt bra en stund men när jag kom hem gick det utåt så blev en liten incident haha!! pratade även med niclas i telefon i typ en timme haha måste vart skit jobbig :$
men men mådde super när jag vaknade idag faktiskt och åt en avokado macka med kaviar och salt muuums :)

idag ska jag iväg på bio, blir new moon igen (A) hihi sen ska jag möta karla efter det tror jag och så blir det utgång! puss på allaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0