Tatuering

Är sååå sugen på att fixa en till tatuering, men har lite problem bara....
Vet vad jag vill ha men grejen är att det är så mycket jag vill ha. Så vissa av sakerna jag vill ha kommer att krocka och jag vill inte att det ska se kladdigt ut..
Och så jobbigt att behöva välja vad man vill ha, vill ha en sak mellan skuldrorna men samtidigt vill jag ha en sak som går ner från nacken till ena skuldran.. Och det går ju inte.
Sen vill jag nog bygga på min på revbenen. Och så vill jag göra en vid troskanten.. och ja ni hör ju.
Hjääääääääääääälppp mig någon söt filur!
Sen har min snygga vän melize fixat längs ryggraden men har inte sett den än tyvärr, men kan gissa att den är grymt snygg!!

Idag har jag inte gjort någonting. Är sjuk och mår jätte dåligt både psykiskt och fysiskt men men!! Såg på den bästa sommaren med mamma och moa... hahaha stasse<3 
Och imorgon, om jag är frisk, så ska jag på bio och sen iväg och handla lite saker! :) puss

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hmm tänk dig för damen:p

senn står man där med nån full gadd som sen inte passar in i nått stort fint man vill ha;)

tycker du redan har riktigt smakfulla och bra tattueringar

2009-11-23 @ 21:36:50
URL: http://jringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0