Onsdag

Hej torsdag! :)
Igår blev det utgång.. skulle bara bli en liten stund men ja så blir det ju aldrig haha... vart ego fast jag lovade mig själv att inte gå dit men som tur är var de jag inte ville träffa där haha..
Var ganska vilt och filip och hans vänner kom så vi satt på vippen helt ner sprutade i dricka, karla var dock värst hahaha och amandas ragg kom x2 HAHA!! bra kväll för amanda;)
Hur som, var där ett bra tag innan vi alla drog till village men redan innan vi kom in så satt en viss person (säger inga namn) och spydde på bänken utanför hahahahahhaha men hon skulle promt in så vi följde med och sen hann vi inte komma längre än till toan så var det dags igen för damen så vi bestämde för att släpa hem henne haaha... :) bra hon mår idag kan jag tänka mig! ;)
Fick ta nattbussen hem, och självklart var de 40 minuter tills min buss gick så tog den andra och fick gå från västra blöö. Somnade i erics säng med alla kläder på och ja haha ush.. Gick i alla fall ut på en riktigt lång promenad vid 10 och kom in 12, skööönt! Är ju super fint väder idag :D sen vet jag inte vad som händer ikväll men är sugen på att se en film med någon goding så ska väl kolla runt lite.. :)
här kommer lite bilder och videor från senaste tiden haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0