Karla

Först ska jag börja med en rolig dialog vi hade i söndags.
N är alltså jag och K är karla, för er som är lite bakom flötet!

N- hahahaha oooorkar inte..... så jävla typiskt!!
K- haha äh kör endå
N- nej jag vill inte förstöra något mellan de
K- han har ju en egen hemsida till och med...


Hahahahha det är en av anledningarna till att jag älskar henne så mycket.
Hon är natt och jag är dag. Hon är best och jag är friend. Vi bråkade inte ens om vem som skulle få vilken del av halsbandet för vi är varandras halvor redan haha. Hon bryter regler och jag skapar dom.
Hon är den med tempramentet som kastar saker i väggarna och jag är den tysta som krigar inombords.
Men vi funkar så bra ihop, möjligen otippat men vi matchar så bra kanske just för att vi är så pass olika.
Hur som helst så förstår vi varandra väldigt bra, och just nu ser jag hur du ligger på botten fast du aldrig skulle erkänna att det var så illa. Och du ska veta att jag gör allt i min makt för att förhindra att de går längre, men envisa lilla du måste lyssna på mig också hahaha (du vet vad jag menar)
Men väljer du att inte lyssna så klarar vi oss igenom det endå, det hoppas jag du vet.
Sålänge vi har varandra så kan ingen krossa oss 100% :) älskar dig så mycket, sluta tvivla!

Kommentarer
Postat av: k

åh min lilla fina bästa vän <3 <3 tack

2009-11-26 @ 17:09:25
URL: http://kaarlah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0