Im the only thing im afraid of

Jag har insett att min senaste kyss... idiotisk
Jag lyssnar på... john ME
Jag pratar... snabbt och sluddrigt
Jag tycker om... snälla människor
Min bästa vän är... karla
Min första riktiga kyss var... glömd för länge sedan
Jag längtar till... gotland
Jag hatar... vad du gjort
Jag gillar min... rumpa
Jag kommer alltid att... komma ihåg
Jag är hemligt förälskad i... HAHA glöööm
Sist jag grät var... idag
När jag är glad så... inbillar jag mig själv att inget hemsk någonsin hänt
När jag vaknar på morgonen så... gråter jag
Just nu tänker jag på... lite jobbiga saker jag måste ta itu med
Idag har jag... inte gjort något alls!
Inatt ska jag... sova bra och länge förhoppningsvis
Imorgon kommer jag... fika och sen bio ser det ut som nu..
Jag vill verkligen... att allt ska vara ännu en mardröm och att jag vaknar snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0