Igen

Eftersom att det tydligen är så viktigt för vissa att ha koll på mig så har jag valt att börja skriva här igen, men den andra bloggen (www.shesaystoherself.blogg.se/private) kommer att finnas kvar där jag publicerar mina texter och känslor.

Så, en summering av helgen som vart.
Fredag
Färgade håret, taggade hos karla och sen mötte vi vickan. Blev royal en stund innan vi drog till ego där vi stannade tills stängning. Sen drog vi vidare med grabbarna till grodan där vi stannade till stängning även där. SJUK kväll hahaha..
Lördag
Låg i sängen till 2 och trodde jag var död vilket jag inte var, gick upp fixade mig lite och sen åkte jag till karla om jag inte minns helt fel? Vi drog ialla fall till grodan med vickan, agnes, camilla och emma men sen blev de som de blev så jag och karla drog hem till henne och tog de lite lungt.. ¨på vägen hem träffade jag även jocke och tompa så fick sällskap hem det var trevligt :)
Söndag
Mådde riktigt dåligt sen gårdagen, psykiskt, så tog det lungt hela dagen men tog tag i mig själv och mötte vickan och karla vid nivå och så drog vi till cafét för att heja fram felix, viktor och grabbarna vidare i semifinalen :D dessvärre kom de 3a och fick ett wildcard men de kan inte den dagen så ja.. lilla moreno med amba kom sist haha bubben! Magenta och grodan vann :) var väldigt vilt och champange sprutade överallt och krossade glas låg över allt men var riiiiktigt kul hahahha fick även ett ragg som vissa av er kanske känner igen:
http://blogg.stureplan.se/hibbs/wp-content/uploads/2009/01/n753315005_5563868_8631.jpg

hahaha tanken var att vi skulle på efterfest med honom men neeee så blev de inte :) kom hem vid 4 och var helt död.. och igår var jag och karla på galapremiär av extract, väldigt speciell film och vi fick ett årskort på bio och fri entre under hela filmfestivalen :) hihi fick lite mer roliga saker också. Stasse var där också...
här är lite bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0