i want perfection

Hellu, igår vart det utgång! först blev det eog med alla rolig och mindre roliga personer, kim och sonny var till och med där hahahaha, fyllokim;) hur som, var där tillstängning och sen drog jag, karla patrik och tommy till village och var där ett bra tag sen vid halv 5 rullade vi hemåt..
idag mår jag inge bra för jag är så jävla trött på respektlösa människor, speciellt folk som ska leka att dom bryr sig och stå och gråta över saker dom gör men endå fortsätter och gör värre saker varje gång??? haha BULLSHIT! alla vet vad du är så du kan sluta leka, tillslut kommer han se också :)
men meeeeeeeeeeeeen inte gråta över svin och suggor :) är bättre än er och de kan ni inte ta ifrån mig :) kommer heller aldrig någonsin förlåta så är din förlust :)
ikväll kanske det blir utgång, ska snart iväg och shoppa lite och sen ska jag hem till karla och ta hand om hennes lilla hjärta <3


Got the world on her shoulders
But no one to hold her

Just constantly looking for something better
So watch from the distance
As she moves through the crowd
Just slightly damaged, just slightly out

It’s these broken times
When nothing is quiet
Well I thought it would be like
I don’t know what’s right
Got some questions left
I’ll be making a progress


Kommentarer
Postat av: Jesper

hmm vem är det som gråter?

2009-11-29 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0