I gotta be strong

blir en hemma kväll trots allt, mår så himla dåligt och dagen blir bara värre så ska ta hand om mig själv ikväll istället, ska alldeles strax ut på en liten promenad och tänka lite och sen ska jag fixa naglarna och läsa nya elle..
blev ännu mer ledsen idag som toppen på isberget :( hatar att vända mig till folk som skiter i en. men aja slut med det nu,.. som de säger gråt inte över någon som inte skulle gråta över dig. meeeeeeeeen har tillräckligt med problem så tänker inte börja med det största ännu en gång, måste ta mig ur allt de här nu en gång för alla för de funkar inte att låta sig själv dras ner så här mycket längre.

sååå, nu är vi lyckliga klubben igen och då bjussar man på lite lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0