Fuck it

Heeij, jag är dum i huvudet och har förstört allt!!!! göttt...

aja helgen, i fredags var jag på bio med teten, GYMMM film måste jag säga, very sexy!! Nej men dom speglar smärtan väldigt bra och man känner igen sig i hennes sits så vart lite tårar hehe blödig tjej. men hur som, sen drog jag och mötte karla och vickan och så drog vi till royal en stund där i stort sett alllaaa var haha, dansade med fcz tore!!!! ghaahahhahah
Jaja sen drog vi till ego och var där till stängning, sen vidare förbi amba och sen white och sen grodan. Sen drog vi hem till nicklas och viktor med felix och efterfestade..
I lördags mådde jag inte bra alls, trodde jag var magsjuk till en början först.. men blev en runda i centrum med mamma, emilia och karla. Kom hem och somnade på soffan men sen stod karla utanför min dörr så var bara dra upp sig och fixa sig och så drog vi ut. Blev grodan och ja de var väl en okej kväll....
Idag ska jag bara döööö :) riktigt trött på mig själv och hur jag satt mig i den här sitsen och sårat folk. Orkar inte med mig själv så jappp blir att låsa in mig och försöka haja vad fan jag håller på med! Förlorat alla jag bryr mig om och alla som ens bryr sig om mig stöter jag bort som ett monster.
Har blivit precis som vem som helst så jävla vidrig. Kan inte fortsätta göra såhär.
Men jaj.... hoppas alla andra hade en super helg!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0