Since you came along

Hallåå! Igår var jag med jesper hela dagen. Var på promenad och sånt, såg greys och åt en mysig middag. Sweeet!
Idag var jag så taggad på att träna att det inte var klokt, ville gå fyra timmar på en gång istället för att dela upp det i 2 2 gånger.  Men icke, rusk och regn sätter stopp! Självklart kan man väl träna endå men hur kul är det att vara sjuk på sin födelsedag egentligen? ;D
Ikväll ska jag se matchen med jesper och grabbarna på michells tror jag det hette.. Sen imorgon ska vi fira emma och på lördag får jag hem släkten hit för grillning! På söndag blir jag hela 18 år och då ska jag nog fira med jesper, ska ju bli 30 grader så kanske en mysig picknick passar honom? :)
Hur som helst så blir jag 18. Lilla jag blir 18. Kan inte riktigt förstå det än men det kommer väl så småningom.  Måste vara världens sämsta 18åring i min krets då jag inte röker, snusar eller dricker särskillt mycket haha. Får se om jag går ut på lördag natt :D har ju beställt ett nytt legg och pass så får se om jag fått det tills dess, han i kassan sa att det nog kommer på fredagen men you never know, kanske kommer på måndagen om jag har otur men och andra sidan har jag ju hela livet på mig att gå ut!
Nu ska jag frescha upp mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0