Set on you

Hatar att se på när du raserar allt. Hatar att få se på när ditt beteende går över till något som påminner mig om nåra jag kände förr. Du var den jag såg upp till och du var den som var ren och ärlig. Nu känner jag inte ens dig. Nu är du någon jag sett ner på förut. När du någon gång ser vad du gör tack vare henne, så kommer det vara försent och det plågar mig. Det plågar mig att du inte inser vad du sätter på spel, vad du låter gå förlorat.
Vi pratade om dåligt inflytande för någon dag sedan, och för att ha vetat så mycket då så vet du ingenting om det nu. Det är dig det är synd om men det är jag som få gråta. Hoppas bara det är värt det

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej=)

Jo ja har hört om många bra kliniker utomlands, men sen tänkte jag på om något skulle gå fel, eller att man får komplikationer, då har du ingen försäkring här i sverige som gör att det går att fixa till. Men sen om du gör det i ett land som du vet att du kommer att kunna ta dig till utifall att något skulle hända och att du vet att du får det stöd du behöver från den kliniken så funkar ju det också, eller om du ska stanna långvarigt i ett land=)

Men jag rekomenderar att göra det i Sverige=)



Det naturligaste resultatet när det gäller form får du av "gelehallon". De är droppformade, och ser mer ut som ett bröst än en rund boll=p

Dock är koksalt lite mjukare att ta på, men det är med koksalt som du får det mer runda resultatet.

gå in på klinikers hemsidor och se före och efter bilder så ser du bättre hur jag menar=)

Men vill du att det ska se så naturligt ut som möjligt, så rekomenderar jag gelehallon, det är vad de flesta använder sig av idag. Men det bästa är ju självklart att gå på konsultation hos en bra kirurg, han kommer se bäst vad som passar in på dina önskemål=)

2009-05-17 @ 14:44:22
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0