lost

Jag har förlorat mig själv. Jag vet inte vad jag gör och jag vet inte vad jag har.
Jag är tom, jag gör ingenting vettigt. Ingen att bry sig om.
Meningslös.
När jag var liten var det min största rädsla. Att vara ensam, att stå där och inte veta vem man kan ringa när man behöver tröst, att inte veta vem som skulle vart där. Och nu, 17år, har det kommit ikapp mig. Jag har förlorat allt på grund av smärta från någon annan. Vem är jag? Vad ska jag göra med mitt liv? Vad har jag att leva för? Livet kväver mig och jag kan inte hålla emot längre, ensam är inte stark en ensam överlever man inte. Jag kan inte ta mer

Kommentarer
Postat av: Yas

Du har framtiden att leva för! ryck upp dig puss på dig

2009-05-08 @ 11:35:25
URL: http://asy.blogg.se/
Postat av: dadda

gumman, jag tänker på dig oftare än vad du tror. och jag vet hur det känns att vara ensam, jag är likadan. Jag är livrädd för det. Men tillsammans behöver vi inte vara så ensamma. Kan vara en liten tröst ibland :)

2009-05-08 @ 13:47:51
URL: http://chickss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0