Lifes what you make it

Idag är nog en bra dag!
Igår tog jag pass och tränade, men blev att träffa jesper istället.. Först satt vi vid gulporten i 2 timmar och åt vindruvor och drack latte haha gulli, sen gick vi hem till honom och så åt jag lite sen sov jag där..

Imorse ville jag verkligen inte vakna, var så glad att jag låg där men saker måste göras och de var bara hopp upp efter myset! Har tränat och nu sitter jag på balkongen och solar, äter melon och läser poesi 2 - från strindberg till aspenström. Fint väder, nästintill perfekt om man bortser från allt pollen som ligger i luften..

Idag ska jag förbi granbacka och få några papper underskriva och sen iväg och lämna in dom, kanske ska sola solarium men får se kanske drar på bio med robin och jesper istället!
Enkel dag i alla fall. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0