Always gonna stick around

Är ingen som dricker sig redlös, är ingen sån tjej som dricker varje helg. Anständig kan man kalla mig.
Men det lockar, det lockar att ta tag i kahlúan och svepa den. Det lockar att ta en ciggarett med dem andra, och det lockar att testa det vita pullvret, för att fånga din uppmärksamhet.
Givetvis är detta något jag aldrig någonsin skulle göra. Inte nu i livet i alla fall. Men det lockar ska du veta. Endast för din uppmärksamhet.

Idag är ingen bra dag. Idag är dagen jag vanligtvis spenderar med dig, i soffan till LA ink, wipeout och sen någon film eller söndagspartyt. Du var min söndag, upplevde aldrig söndagsångesten när jag var nära dig. Söndagen vad den dagen som var bäst på hela veckan, den dagen man såg fram emot.
Men nu är man ensam. Och det knockar omkull mig till marken, hade det funnits ett helvete hade jag sjukt ner dit. Tvåsamheten är bruten för en ynka dålig period, tvåsamheten vad inte värd att kämpa för. Vi blev du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0