We need to fall back

http://www.sammekull.se/
Det är min farbrors hemsida. Han är extremt duktig på att måla och jag är super stolt över honom! Vi brukade äta middag med honom flera gånger i veckan när vi var mindre, så vid stod väldigt nära. Sen flyttade han till helsingborg och nu ses vi inte ens en gång om året :/ tråkigt de där..!

Idag mår jag inge vidare. Bihålsinflammationen säger åt mig att inte röra huvudet och hörselgångsinflammationen säger åt mig att inte lyssna. Men vad gör det? Idag måste jag ut. Annars kommer jag deppa ihop helt.
Har pratat med jesper nu, sista gången på ett bra tag.. :( åh vad ont det gör. Men har bestämmt mig att jag inte tänker gråta mer, ja i alla fall försöka att inte göra det. Som jag skrev så kommer dom lite okontrollerat haha.
Men ikväll är det ju knytis hos frida. Får se om jag går, Katrine ska dit och vi ligger inte på den bra sidan just nu, och jag vill verkligen inte förstöra stämningen för dom andra där så lutar mot att jag inte går även fast jag verkligen vill. Ska se vad som händer annars ikväll, eller så går jag dit en stund och om det blir jobbig stämning så drar jag någon annanstans. Hemma ska jag inte sitta i alla fall! Är nämnligen min och jespers månads dag idag egentligen.. 20 månader. Hade stora planer för ikväll men så blev det inte.. :/
Under dagen ska jag nog sola. Eller gå en lång promenad men vet att om jag går en promenad lär tårarna komma.
Kanske borde gå förbi åhlens där Måns zelmerlöw ska vara idag... mjao
Så dagen är ett mysterium so faaar.. Men jaja. I'll be ok.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0