Seems like forever

Jag har svärtat ner mig själv. Jag och min själ. För vadå? I n g e t. Ändring nu! Vart tog den positiva glada flickan vägen? Som naivt älskade varenda människa istället för att se ont i dem. 
Nu är jag frisk i alla fall. Eller, ett till sjukhusbesök nu i veckan. Sen är jag kry och bra igen, sen orkar jag gå ut! Och då ni, då blir det fyverkerier! Kan inte säga hur mycket jag längtat efter en riktigt fartfylld kväll, med människor man älskar och nya människor att älska. Jag är påväg tillbaka nu.
Har även börjat med pilates. Ja, är väldigt tråkigt. Men effektivt och vill man så kan man!
Har kollat resor med jesper senaste dagarna. Lutar mot tunisien eller egypten, men dom krigar ju nere vid egypten så kanske inte får åka dit. Men ska bli skönt att åka iväg med honom. Vi två.
Jag har letat jobb. Konstigt att alla säger att det är tajt om jobb, när det finns överallt. Men dessvärre är det säljarjobb vilket jag ikke vill sätta foten i igen! Men gillar man snabba cash så go for it. Jag själv får leta vidare efter något som passar mig bättre.
Och jag har färgat håret. Väldigt lång trist procces eftersom att jag hade rött i håret innan. Så har fått bleka håret och sedan lagt i toning för att kunna gå ut, innan såg jag inte klok ut (se: räv). så mitt hår är väldigt ljust, även fast jag la i brun toning. Men ska färga håret ännu en gång idag, mörkare igen. Stackars, stackars hår!
Och idag fick jag en allergisk chock. När jag vaknade var ansiktet rött och svullet, väldigt konstigt! Blev inga glada miner men det la sig itlls jag skulle iväg och handla med mamma. Skönt!!

På senare dagar har jag umgåtts med jesper. Han är den enda som orkat vara med mig när jag är sjuk, alla andra vill såklart vara ute på lovet. Men jag orkade ta mig ut med honom och se Kenny starfighter utställningen, som var väldigt mysig, med resten av stockholms småbarn. Sedan har vi sett på massor med filmer, dels Dr. Jekyll and Mr. Hyde men en viss kille somnade i slutet.... ajabaja! Sen har vi vart ute hos jespers farfar och åt på resturang och så var vi på en visning också. Så har inte vart helt ensam under lovet at least :) Nu ska jag fixa med lite låtar och sen ladda upp några här på bloggen, sen måste jag äta innan min kropp försvinner, och så ska jag läsa lite! Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0