Maybe i dont want to stay

Igår var jag med jesper när han tatuerades. Blev väldigt väldigt fint men är inte klart än.
Då han inte orkade gå ut på kvällen så valde jag att ditcha en super fest för hans skull. Och tror ni inte att idag, då han går ut, att det inte finns ett smack att göra? Livet leker med mig gott folk.
Av alla man känner orkar ingen gå ut då dom antingen är slöa eller bakis. Ni suger ja.
Så blev det med den nystarten.
Så nu sitter jag här ensam. Inget drickbart och inget ätbart och en dator som krånglar och lite dogville på 2an. Vill egentligen ut och festa vill bara dansa och glömma allt som har med verkligheten att göra men så ser det icke ut.

Idag vaknade jag och jesper tidigt i alla fall så vi åt frukost i lugn och ro och sen åkte vi till solna centrum och mötte min mor, då hon hade köpt en ny foundation till mig. Sen gick vi runt lite där och så köpte jag ett nytt linne. Sedan tänkte vi åka in till ett zoo vid rådmannsgatan, men i sista minuten bangade vi och gick hem och myste istället, sen blev det mat och nu är jag här. Ensamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0