It's not enough to make everything OK

Hej tisdag. Blir en seg dag, känner att jag börjar bli mer och mer sjuk.
Ska ut med hunden om en timme. Sen ta lillasyster till tandläkaren, sen handla.
Sen får jag äntligen ligga i min säng och bara vara. Ska lyssna på musik och dricka te, finns inget bättre.
Sen klockan nio är det the mentalist. Mums! Missade grey's anatomy i onsdags. Och klart jag missar reprisen också, what else? Brist på liv kanske man kan säga.. Har sökt jobb på burger king I KISTA haha desperat någon? Money makes the world go around, och då kan jag och jesper kanske åka iväg någonstans, det hade vi behövt.


Kommentarer
Postat av: nela

wow helvete va snygg du är! :D

2009-04-01 @ 19:37:25
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0