I gave my world to you..

Det är slut..
Svårt att koppla ett grepp om verkligheten och vakna och inse att det verkligen händer. Men antar att jag får acceptera läget.. Men Jesper betyder hela världen för mig, aldrig kännt såhär för någon förrut. Så jag hoppas och tror att vi fixar det. Men only time will tell...

Det jobbiga är att kontrollera tårarna. Och kan säga att det inte går något vidare bra. Igår hämtade jag lite saker och Karla fick möta mig efter för jag var helt förstörd. Pinsamt att någon kan betyda så extremt mycket för en, att man förlorar sin självkontroll. Men hellre är jag utan självkontroll isåfall :(
Var i alla fall med Karla hela kvällen igår och sen drog jag iväg på ett chillkrök för att försöka tänka på annat men drog hem vid 1 då jag inte orkade mer. Sov väldigt dåligt och vaknade ett x antal gånger. Sen vid 8 gick jag upp och gick ut med Beyla, sen fixade jag mig och åkte in till stan med mamma, teten och eric en stund.
Köpte lite saker, därav en ny jacka. Tröst shopping är mycket underskattat tror jag, många pratar illa om det men när man väl behöver det så är det bland det bästa som finns!
Imorgon ska jag på knytis hos frida, ska nog ta med wok.. Alla andra lär väl ta med pasta sallad eller våfflor, haha ha! Puss på er tjejer. Sen så ska vi till Elize i hässelby och dricker lite där osv. Kul!
Helt ärligt vill man ju egentligen abra ligga hemma och dö. Eller springa hem till Jesper och be på knäna. Men jag ska vara stark. Jag ska ha kul och jag ska gilla läget som ledin sjunger. Jag ska klara det.



Tack för mig, pussheei

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: vackra vackra du. tack tack tack. du gjorde min kväll. tack.



angående det du skrivit. även fast det inte känns så, så läker tiden faktiskt alla sår. ärren finns kvar, men även de bleknar.

jag har stått på mina bara knän tills de blivit blodiga och bönat om att bli tillbakatagen. ibland lönade det sig. ibland inte.

det viktigaste är att man kommer ihåg vem man själv är, och att man endast behöver sig själv för att vara lycklig, för i slutändan är man själv sin närmaste vän.

hoppas du får en fin kväll, hjärtat.

2009-03-30 @ 21:34:59
URL: http://randomblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0