Heater

Tjohoo.. Igår gick jag till frida, skulle ta med wook men blev förstört så fick bli krov och mos hahaha.. Men ingen verkade bry sig i alla fall ;D! Jag var först för första gången i mitt liv typ haha, sen rullade tjejerna in och så tog det nån timme innan vi började äta men dricka hann vi haha märktes på vissa, hrm frida! Sedan var det tänkt att vi skulle dra vidare på fest lite här och var, men ingen ville till samma ställe så vi stannade hos frida, efter ett tag kom loui och höll oss sällskap. Sen kom emil, degen och dom och då skulle frida och dom andra tjejerna på fest i spånga tydligen haha. Men frida sa att vi kunde stanna om vi ville så jag grabbarna och amanda stannade hos frida.
Var helt okej, inte mycket till fest men mysigt med hög musik, dricka och chips! Sen drog jag till västra skogen och skulle träffa jesper. Vi behövde prata och och så sov jag hos honom, egentligen har vi en miljard mer saker att säga men spelar ingen roll mer. Vill jesper fixa det så kommer vi fixa det. Ska hur som helst träffa han senare ikväll också.. Så blir nog en lugn kväll med film och så har jag köpt ben&jerrys till jesper, inte ofta han äter det ;) haha nutte. Älskar dig så.

Kommer ladda upp bilder senare ifrån igår också, måste bara vänta på segis fridooos! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0