Get down and show you

Hey! Kom hem från jesper för några timmar sen. Vi har fortfarande inte pratat, men vi bara är. Hur kan man lämna något så starkt, hur kan man gömma sånna känslor? You can't. Så jag har spenderat resten av helgen brevid honom, nästan. I lördags skulle vi som sagt se film hemma hos honom (Innan det släckte jag även ner allt hemma, duktig flicka), och petter var med också :) de blev RocknRolla! Bra film. Sen var det tänkt att vi skulle se en till film efter petter gått, men vi vart så trötta att vi gick och la oss, men såg fram emot det så mycket också.
Sen vaknade vi vid 10 på söndagen och ändrade klockorna, vi åt frukost och jag åkte sen och mötte mamma och åkte till kista galleria. Där gick vi runt och handlade i nån timme, sen hem till kyle en stund och sen åkte jag till jesper. Tog med morotskaka och chaite, gissa om nån blev glad! ;)
Sen såg vi de vanliga, miami ink, wipeout och söndagsfilm och sen slockna vi diirr.

Vaknade i morse när jesper gick upp för attj ag skulle hinna iväg och sola innan jag var tvungen att vara hemma, men sen ruska jesper om mig vid 20 i 8 igen och frågade om jag tänkte gå upp haha då hade de gått en timme.. Men fixade mig i superfart och pussade jesper hejdå och hann sola yes.
Nu ska jag ut med beyla runt lötsjön/råstasjön och sen ska jag ta ett bad och fixa mig, sen ska jag hem till jesper igen.

Här är lite bilder från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0