Flux

Igår var ganska messed up. Men kul ja.
Amanda kom hit och så åkte vi på fest i solna hos någon i hennes klass. Var helt okej men inget för oss så vi drog vidare till ett annat ställe i solna, hos någon Dennis. Där var malin och elin med flera, så var kul att träffa dom också! Vid 2 blev det lite tjaffs, och Elin och Joy drog hem sen även Malin och Lena. Så jag och Amanda stannade alltså med dessa främlingar. Kanske borde vi gått men nu blev allt som det blev och vi drog vid 3, träffade Nicklas och sabina med flera i tunnelbanan så behövde inte åka själv hem (YES!) eftersom Nickals bor vid mig :) sen sprang jag på Alex och så följde dom 2 mig till porten, så satt vi där och pratade ett tag innan dom drog.
Vaknade vid 9 av att foten gjorde extremt ont, ingen aning om vad jag gjort bra nadia. Men tog ett bad och sen gick jag ut med beyla och sen åt jag frukost, kunde blivit en bra start men såklart började det regna såfort jag gick ut... haha gr8!! Men hur som helst, fixat med massa musik nu och sen ikväll ska jag antagligen på fest i spånga, men vi får se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0