Every step you take

Sitter hemma hos jesper, han gick för någon timme sen.. Vilket han inte borde gjort då jag knappt kan röra mig! SÅÅÅ trött trött trött på det här, varför kan inte min kropp må bra för en gångs skull?
Ska egentligen ta bussen som går 47 till karolinska men ser inte ut så nu va... Och inte har jag tillräckligt med pengar på min kära mobil så att jag kan ringa min mamma, nej icke! Bitter får man ju vara. Fan.
Hur som helst, igår skulle jag överraska jesper så åkte hit då han sa att han skulle ha körskolan på förmiddagen, men när jag kom hit fick jag ett sms att han skulle in på körskolan nu, för då hade han menat "innan middagen" alltså inte på förmiddagen. Haha typiskt.. Men sen kom han hem vid 7 och då myste vi lite och åt, och så såg vi på semstersvenskar och sen greys antomy (<3) hihi, sen dirty sexy money och sen bingen! Idag ska jag ju till sjukhuset om jag lyckas röra mig, sen ska jag kanske hjälpa min lillebror att köpa chinos och sen ska jag träna pilates. Mycket mer händer kanske inte.
Och fick just ett sms om att jesper ska tatuera sig imorgon istället för om en vecka!!! Pirrigt hihi så kanske sitter med honom imorgon och sen på kvällen blir det party, vart vet jag inte men söker man så hittar man som det sägs... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0