Dance wiv me

Tjuuo, händer inte mycket här men whatever! Igår söndags var jag med jesper, vi låg i soffan hela dagen och segade, åt och sen ännu mer tv (Y)! Sen igår vaknade jag hos jesper och så drog jag mig hem, gick ut med hunden och sen simmade/solade, dukigt.
Idag ska jag jobba 12 till 5. Förre gången var jag inte orolig men nu kan jag säga att det pirrar lite i magen. Ska jobba med 3:or idag och med jespers mamma. Och eftersom att jag nästan alltid är här så hör jag mycket illa om hennes klass haha. Men kommer nog gå skitbra!!! Positivt vare! Har laddat med V energidryck och energite haha. Ska snart äta och duscha. Skitväder idag också, vill bara ligga hemma och mysa. Men verkligheten tar tag i en.
Måste bara skriva om Panic at the disco, var ju på dom förra året och det var de bästa jag vart med om, deras kontakt med publiken är helt fantastisk. De bästa bandet jag sett live faktiskt. Och Brendon uries röst är helt sjuk, blir helt hype när jag hör den, som en stor energikick! älskar dee hihi :)
Jaja. Är dö trött så nu ska jag grabbaa dan, pussheei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0