Baby making hips

TJEEE, idag är en slööö dag... Har vart ute på en lång promenad och så har jag tränat, sen har jag fixat med min ipod as usual.. Så inget intressant här inte! Måste få tag på mitt förra jobb eftersom att jag inte fått 1300 av min lön, men dom svarar inte så jaa några tips? Shooot.
Sitter och lyssnar på #Fan med Plies, Keyshia Cole & J. Holiday härlig låt de där :)
Ser även på Navy CIS som börjar nu, älskar sånna serier men har fastnat för datorn för tillfället haha. Sen blir det Desperate Housewives och så ska jag ringa karla och sen jesper och prata lite. Imorgon ska jag färga mammas hår kanske och så vill jag sola, sen ska jag sova hos jesper och så ska vi komma fram till något om resor för en gångs skull haha... Och på torsdag ska jag till sjukhuset FÖR SISTA GÅNGEN! Eller not.. Men har börjat mitt nya positiva liv igen så är bara att tänka framåt yeah!

äckel bild haha, är rädd för sprutor och när dom skulle sätta in droppet så fick dom sticka mig 9 GÅNGER(!!!) innan dom lyckades få in den, för mina blodådror flyttar på sig när nån försöker sticka mig ... Ironiskt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0