You know it will always be me

Hallåå! Har vart super upptagen så har inte hunnit skriva nåpgot, inte ens suttit vid datorn på 2 dagar så himla skönt!
I lördags var vi ute, blev en liten krogrunda och vi hade kul haha! Hur som, kvällen  var jätte trevlig tills slutet men det ska man inte prata om. Kom hem till jesper sen och däckade i soffan med skorna och allt på haha ångest men fan vad skönt.
Sen på söndagen skyndade jag mig upp och solade och var allmänt pigg :) Träffade karla nere vid pampas vid 11 och vi låg där hela dagen, amanda e kom också förbi :) sen käkade vi på marinan innan jag var tvungen att dra hem och fixa mig för jag skulle på bio med alisia :) vi såg drag me to hell och vi höll på att dö haha var riktigt läskig, så satt det två killar brevid oss och dom satt och skrattade åt oss hela tiden för att vi blev så rädda :(
Innan bion fikade vi lite och skvallrade massa;) haha vad mysigt :)
Sen åkte jag hem men träffade frida och amanda en snabbis som var med danne, kim och flera.. så jag fick sovsällskap av mina bebisar:) hade nog INTE vågat sova själv haha.
Vaknade 8 och amanda och frida vägrade vakna, fick panik för jag fick verkligen inte upp dom haha så vid 10 gick dom upp... Då gick vi till huvudstagatans pizza och så åt dom, sen åkte jag till karla och åt lite där och pratade :) skulle egentligen tillbaka till pampas sen men blev så sent så jag drog direkt till grönan med alisia :)
var skitkul! men har troligen en whiplash skada i nacken nu för jag kan inte riktigt röra den utan att det hugger. Vi åkte allt flera gånger och hann bli kompis med en kille som jobbade där haha as rolig var han ;)
Kom hem och bara la mig i sängen vid 9 och däckade igen, vet inte vad det är med mig. Men sov hemma idag för en gångs skull:)

Idag vet jag inte vad jag ska göra på dagen, ska troligen hem till jesper och fixa lite eftersom han kommer hem på torsdag. Sen ska jag iväg och träffa Christian :):):) sen ikväll kanske jag ska ut till knast men får se om jag orkar...
För imorgon ska vi ut till skärgården :) blir ett stort gäng som ska bada grilla och ha trevligt :) kommer antagligen hem sen på kvällen, antingen med sista båten eller så åker vi tidigare för att kunna dra ut sen på kvällen :) finns även ett alternativ att vi ska sova kvar där i sovsäckar... haha men vi får se hur det blir, jesper kommer ju hem på torsdagen så isåfall skulle jag missa honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0