You can run over me with your 18 wheeler truck, but you cant keep me down

Hallåå! Blev inget med träningen igår haha, låg hemma med min hund och såg på tv och myste:)
Sen åkte jag till ica maxi med mamma och moa och handlade massa, sen kom pierre och hämtade oss och släppte av mig vid jesper:) skönt! Väl här färgade jag håret, la ansiktsmask, peelade benen och allt som kan tänkas! Sen ringde frida och undrade om jag ville komma över till henne och övervägde det en stund men valde sen att åka.
Kom dit och var där en stund, träffade söta elize igen! Har saknat henne, vi var ju med varandra varje dag förut.. :) så det var trevligt! Sen började en viss person dra upp saker som varken är sanna eller som han har rätt att tala om, så det slutade med att jag drog därifrån gråtandes. Är så trött på er och er jävla stil, är så trött på ert tuffa rykte, JAG har inte gjort något och jag skulle heller aldrig göra det. Har förlorat så många vänner tack vare er och har tagit så mycket skit för att ni tycker det är kul att sitta och hitta på saker, men what goes around comes around det är bara synd om er som är så destruktiva att ni göra sånna här saker. På vägen hem pratade jag med karla, tack för att du ställer upp gumman! Så hon lugnade ner mig lite i alla fall.. :)
Nu känner jag verkligen hur tomt det är utan jesper här. Hans ständiga prat om allt och inget och hans fina leende och hans mjuka händer. Är så tyst utan honom haha...

Jaja, midsommar idag. Känner inte för att fira det för 5öre. Ganska trött på er människor så jag får se vad som händer! Nu ska jag ut och jogga, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0