Weekend

Heeey ya'll:) Har vart så upptagen och slut att jag inte orkat skriva!
Hur som helst så var i fredags SÅ HIMLA SJUKT TREVLIGT!!! Kan inte beskriva hur mysigt allt var! Började med att jag mötte petter och robin i västra skogen och åkte iväg mot jespers utspring där vi mötte hans föräldrar och biggan :) (hans mormor) sen kom åke också :) Vi stod där och väntade i regn och hagel och sen äntligen vid 12 kom han ut :D så stod vi och pratade lite och jesper gick iväg och pratade med alla andra som sprungit ut och bytte om, då pratade vi med jocke och blixten som också sprang ut samtidigt :)
Sen skulle jesper iväg på flaket så vi vinkade iväg honom, tyckte lite synd om honom som fick sånt dåligt väder :/ men kul verkade han ha i alla fall;) sen i alla fall så sa vi hejdå till alla och då sprang vi iväg till löfströms utspring som var klockan 1 haha och vi hann säga hej till jonas och knutte som sprang ut :) träffade massa som man kände där :) Fick även träffa jonas släkt, mys :D
Sen åkte jag, petter och robin till västra skogen igen och så åt petter en pizza och vi satt med och pratade massa, riktigt trevligt faktiskt. Sen gick jag upp till jesper och kollade lite på tv och vid halv 4-4 kom han hem och luktade kan jag ju säga ;) haha! Gullunge. Han duschade i alla fall en snabbis innan vi åkte till backstugan där alla redan var, och när vi kom dit fick vi champange och minglade runt. Älskar när alla är så glada och samlas, speciellt när det är trevligt folk!
Vi var där i alla fall till 1 så vi bangade utgång, och när vi kom hem somnade vi dirrr haha.

Lördagen så väcktes jag halv 9 (!!!!!) av jesper som var pigg och glad haha sjuk i huvudet, vanligt vis brukar väl studenter vara bakfulla dagen efter? Haha. Vi låg i alla fall kvar ett tag och gosade lite och sen gick vi upp och såg på tv och åt frukost :) Planerade att åka in till stan men vi fastade framför oliver twist osm gick på 4an och då var det kört haha... Det enda vi gick ut den dagen var när vi gick ut med molly på en lång promenad, slackers ;D Men var mysigt :) Sen på kvällen kom petter hit och så såg vi på terminator 2, för jag hade inte sett någon av dem.. och sen kom robin förbi :) Så satt vi här och pratade massor!

Idag vaknade vi relativt sent, halv 11, och ryckte upp oss och åt frukost på balkongen :) Sen fickade vi oss lite och mötte grabbarna i västra skogen för vi skulle in till stan och äta med robin, som vissa kanske vet så åkte han iväg till östeuropa idag helt ensam.. sjukt vilken stark kille! Så vi satt i alla fall och åt en "sista måltid" med honom och vinkade avhonom på perrongen, vart lite tårar i ögonen ibland för man blir lite mammig när någon man bryr sig om ska åka iväg 5 veckor till fattiga länder helt ensam... interssat att se hur han haft det sen när han kommer hem i alla fall :) så som han planerat ska han sova utomhus vissa nätter och är så nervös över att något ska hända haha!! Fast han är stark och han är den jag känner som är mest självständig och skulle klara sig bäst så kommer nog gå bra :) hur som helst sen åkte jag hem och gick ut med hunden, sen åt jag lite och åkte iväg för att rösta (piratpartiet) och sen åkte jag till jesper :) nu sitter jag här, skulle egentligen med på bio men blev inte så, så nu ser jag filmen på 3an och när jesper kommer hem ska vi se twilight!!!! :D äntligen ser han den haha ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0