Eh eh

Hallåå vänner.
Igår kom frida hit ett tag och vi myste lite på balkongen innan hon var tvungen att springa iväg och jobba:) sen var jag och jesper och hans familj på frida angelis studentmottagning :) var trevligt! Camilla dök även upp :) så var folk jag kände i alla fall haha:)
Sen åkte vi hem och var ganska slut, höll på att somna i soffan haha men vi tog tag i saken och bestämmde oss för att se twilight med godis, chips och dipp + cola var riktigt mysigt faktiskt:) Sen somnade jesper i soffan direkt när filmen var slut sötis haha så jag fixade mig och sen kröp vi upp.
Imorse vaknade jag vid halv 9 och var beredd att åka hem och ta hunden men var inte tvungen att vara hemma förrän kvart över 11 så jag och jesper låg i sängen en timme och pratade massor :)
Idag har jag faktiskt tränat, halv 12 till halv 2 väldigt bra faktiskt ;D sen kom frida hit och nu sitter jag här. Kvällen ser ut att bli antingen på en slutskiva eller på knast i vasastan men man får se :) Ska i alla fall beställa hem ett par skor nu och sen duscha! Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0