Sun

B l o g g t o r k a någon?
Helgen var perfekt!! I fredags mådde jag inge vidare men tog några ipren och var redo för kvällen hos emma! Alla söta var hos henne och vi hade väldigt trevligt. Vaknade på lördagen och mådde sämre än tidigare, men vilade i någon timme tills släkt och vänner kom hit och så åt vi mysig middag med god efterrätt! Sen när alla gick så såg jag och jesper på robinson finalen (fel person vann men det behöver jag väl inte säga), och sedan åkte vi hem till honom och såg en jätte läskig film, The univited hette den :)
Sen grattade han mig efter 12 och sen somnade vi :)
På födelsedagen, söndagen, blev jag väckt med frukost på sängen och sång av jesper och hans familj :):) fick öppna presenter och så åt vi frukost på balkongen :D sen gick vi t ill guldporten och solade hela dagen innan vi åkte hem till mig och åt lite.
Åkte sedan till kista och köpte mat till jespers orm innan vi åkte tillbaka till honom och åt middag :)

Igår var jag och fixade ett nytt bankkort och handlade lite kläder, sen träffade jag frida och sen åkte jag till kista med jesper och hjälpte honom köpa skor till sin student.
Idag är jag ganska sjuk men ska snart iväg till solna och fixa lite och sen lämna en student present till min super upptagna pojkvän ha ha (ta åt dig)
Sedan ikväll blir det the mentalist!!! Äntligen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0