Through the glass

Halllå! Igår blev oväntat, låg hemma hela dagen och var ganska deppig... På kvällen loggade jesper in så vi pratade:) vet inte om det var bra eller dåligt men det var värt det haha.
Sen tog jag en lång promenade från mig till jesper, alltså från hallonbergen till västra skogen. Ganska bra:)
Dock regnade det men det var ganska skönt endå. Sen la jag mig och såg på Bride wars som faktiskt var ganska bra! Sen fick jag hyperflipp och höll på att deppa ihop så drog iväg till sogni(själv) och var där i någon timme. Var skönt att dra själv faktiskt och inte tänka på någon annan än mig själv och bara vara precis som jag vill.

Idag vet jag itne vad jag ska göra, förhoppningsvis ska jag träffa amanda sen vill frida att jag ska med till Catelin ikväll men tror jag bangar det.. Har ingen lust sen i torsdags om man säger så.
Och jag hoppas solen kommer fram nu, är molningt när men känns som det kommer klarna upp och då ska jag ut och soooola :) tävlar ju med jesper haha och bör vinna det här året i alla fall, lite fuskigt att han är utomlands bara.. ;)
Men men, nu ska jag äta frukost och duscha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0