Röda läppar

Jag hatar sättet du smuttsade ner honom på. Sättet du ändrade den bilden jag hade av honom. Hatar hur du visar att han är din ägodel över mig, hatar hur du visar din kropp, påminner han hur du smakade. Hatar att jag inte kan röra mig på samma sätt som jag ser framför mig hur du kan, jag hatar att jag inte har lika fina ögon. Att jag inte utstrålat samma sexualitet som du gör. Jag är en tulipan brevid en ros jämtemot dig, en blomma som försöker vara lika fin som en annan blomma, fastän alla vet att rosen är den finaste av alla blommor. Och jag hatar hur han älskar alla rosor i världen.Jag hatar hur jag står i mitt rum och försöker bli lika bra på dans och sminka fram lika fina ögon. Försöker att alltid le sådär stort, försöker att vara lika flörtig. Fast det ser han ju inte, man tittar väl aldrig på vad man har, utan på vad man vill ha men inte kan få.
Hur ska jag kunna bli bättre mot någon utanför min liga.
Jag är körd


Kommentarer
Postat av: karla

ingen är bättre än våran älskade nadia, ingen är sötare än våran älskade nadia.. min bebis <3

2009-06-08 @ 02:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0