Pretty wings

Tjoo! Har nyss lagat mat med min lillebror åt alla :) blev mumsigt! Idag städade jag lite hos jesper när jag hade tid över innan jag åkte till västermalmsgallerian och köpte kaffet! Efter det var jag lagom slut eftersom jag är sjuk, så skyndade mig hem och la mig ner i sängen, och som jag sa så skulle jag se twilight men icke! Hittar inte filmen någonstans, konstigt. Så blev partidebatten igen och lite lunch, sen gick jag ut på en lång promenad med frida och pratade massa :) sen skulle hon iväg och möta bea så jag fortsatte min promenad, blev 2 timmar skööönt! Hann ligga och sola lite när solen tittade fram också. Nu har jag i alla fall ätit och ska ta det lite lungt, kanske gå ut och leka med min kära hund :) Sen ska jag iväg till jesper och lämna hans byxor till honom som min mamma fixat, får se om jag sover där leler inte... annars lär jag åka hem och fortsätta min jakt på twilight! Jaja, bjuder på en bra låt! Puz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0