Onsdag

Hallååå! :) igår blev det bio! Vi såg duplicity och den var ganska bra faktiskt :) Sen blev det lite shopping och fika.
Kom hem vid halv 9 och då var det bara att byta om och springa iväg, så jag mötte karla på nivå och så satt vi där ett tag, sen delade gruppen på sig så jag, karla, david, amanda, tobias och magnus och några tjejer och killar åkte till laroy där det var ganska dött men efter ett tag kom det massa folk så det var ju trevligt! Träffade även en tjej som gick i min gamla klass :)
Åkte i alla fall hem till jesper sen för att släcka till hans orm, hade planerat att sova hemma eftersom jag skulle upp tidigt men så blev det icke! Somnade i soffan hos jesper haha trött man kan vara.
Men det var en trevlig dag i alla fall.

Idag är det meningen att jag och frida ska träna men haha jag får se, för det första så måste jag vara hemma tills 2 med min älskade lilla hund, och sen har jag super ont i svanken. Så ska se om frida vill träna imorgon istället:) Sen ska jag också färga håret idag ;) yees! Mörkare som förut, för det var ju bara en toning så det åkte ur ganska snabbt och nu är jag ljushårig igen.. haha

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska troligen vara med amanda och kanske karla :) Sen pratade frida om något så man får se! Annars skulle jag lätt kunna ligga och sen en film bara;) haha soffpotatis.
Jaja nu ska jag fixa robins bilder, hoppas ni läser hans blogg!!! (http://travellerguy.blogg.se)
Hans bilder ligger i alla fall på http://travellerguy.bilddagboken.se/

Och saknar min älskling lite! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0