Onsdag

Hallååå, igår drog jag ut med alisia och sanna. Hade sjukt kul hahaha, vet inte ens vart jag ska börja. Kul hade vi i alla fall :) vaknade vid 8 as bakis haha men drog mig i kragen och drack lite te och sprang ut i solen, låg där i några timmar och terrade frida haha.. sen gick jag hem för min faster skulle komma över på fika med sin lilla bebis:) var jätte mysigt!
Sen åkte jag, mamma, pierre och moa till solna och handlade lite saker, bland annat den tredje twilight boken som jag ska ligga och läsa ikväll ;) geeeek man är haha... Hur som haver sen åt vi på max så nu har jag en fet ångest för jag har inte ätit så mycket på mer än en vecka haha senaste dagarna har vart så sjukt dåliga matvanor, börjar dagen med ett äpple och slutar med nudlar and thats it. Menmen så fick jag skjuts hem till jesper och nu sitter jag här :)
Ska vara lite folk hos frida ikväll, så får se om jag ångrar mig och drar dit, men lär nog bara ligga hemma och läsa och äta fruktsallad! Har feber och halsont så är väl lika bra det där...
Här är i alla fall lite bilder från igår! Puss

lilla jag:)

Alisia och sanna:)

Blev lite mycket för oss alla.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0