Mental breakdown

Hej åhå! Idag har jag inte gjort mycket alls solat lite på balkongen bara... Gick sedan från hallonbergen till västra skogen och var helt död när jag kom hit så la mgi i soffan framför datorn - kanske inte riktigt som jag planerat, vad jag nu planerat. Men har ingen ork alls att gå ut eller träffa människor, senaste dagarna har tagit så hårt på mig och mitt psyke att jag bara vill låsa in mig. Det är ju vänner som alltid ska ställa upp, det är inte vänner som ska göra skadan..
Önskar jesper var här så jag fick känna mig lite trygg, så jag fick vara nära någon som jag var helt säker på inte skulle svika mig.. men men.
Ikväll kommer jag nog bara ligga hemma och se en film, lägga ansiktsmask och fixa naglarna. Imorgon ska jag ut, sen torsdag till söndag är jag nog hundvakt åt lilla molly ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0