mcfly


Åh finns inget bättre än musiker haha, lyssna bara på toms röst (den blonde), helt otroligt så fort han börjar får jag gåshud.. Dannys (brunetten) är inte dålig för den delen heller ;) haha. Konstigt att dom inte blivit riktigt kända här i sverige än, kommer ihåg när jag och julia började lyssna på dom i wisénska, efter att busted hade skickat ut ett mail och tipsade om deras kompisar... haha vi var helt sålda! Kan inte förstå hur mycket pengar vi la ut varje vecka på tidningar och skivor! Och alla mcfly träffar haha.. gosh;) saknar den tiden när det enda problemen man hade var att sitt favoritband splittrades, det fick världen att gå under helt. Kommer ihåg när busted splittrades och oscar sving gick runt och retade mig i skolan, tillslut började jag gråta och skällde ut honom innan jag och julia låste in oss på toan och bröt ihop hahaha! Och det var så mysigt att vart man än gick, så kunde man inte gå ut utan att ha deras musik på sig.. Det funkade inte, kommer ihåg när jag vägrade åka till landet för att vi inte hade batterier till min cdspelare... Haha pinsamt! Men jag tror det är viktigt att alla får gå igenom den där perioden av beundran. För hur stora problem jag än hade, vilket jag hade på den tiden, så kändes allt bra såfort jag lyssnade på deras musik. Jag la undan allt och det kan man behöva ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0