Jesper

Hallåå där!
Har inte skrivit något på flera dagar då jag haft fullt upp med jesper. Vi har inte gjort mycket alls, sett på filmer, vart hos hans farfar och bara myst..
Han åkte ju till grekland för att öluffa idag, eller ja rättare sagt han är på arlanda nu och flyget går om en timme. Jobbigt att sakna han igen men han kommer ju hem sen i alla fall (om 2 veckor) lite orolig att killarna ska hamna i trubbel där nere bara.. haha men dom klarar sig nog;D
Ska fortfarande bo hos jesper dom här veckorna och vara ormvakt kanske man kan säga, sen ska jag nog vara hundvakt åt molly också när hans mamma, pappa och syster åker till kalix på bröllop :) så det blir mysigt!
Hur som helst sa hej då till honom för en timme sen och försökte somna om sen men det gick inge vidare precis. Så jag ska snart hem och sen ut och träna, sen blir det sola!!! Härliga sol! Sen får jag se hur dagen blir :)
Men nu ska jag röra på mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0