Du får stå kvar för jag går nu

Hallåå! Igår blev det ingen utgång var så slut och skulle upp tidigt idag endå :)
Idag var jag och jesper iväg och masserades på axelssons! Var riktigt skönt även om det gjorde ont på min lilla problem rygg haha..
Sen åkte vi förbi house of pain och jesper ändrade sin tatuerings tid, sen drog vi til sumpan och åt på subways, mums:)! Sen gick vi förbi circle tattoo också men ingen lycka där inte.
Åkte sen och solade så nu är jag brun och fin, sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå på bio eller grilla... fast ingen verkar vara på så kanske drar till spånga med erik och dom :) men får se... men nu ska jag träna! Pus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0