Do you want fame or love?

Hallåå :) igår åkte jag hem till jesper och slutade med att jag sov där! Fick åka hem tidigt imorse och tog ut min bebis på en morgon promenad i rusket. Kom in efter en och en halvtimme och så kröp vi ner till marley and me, riktigt sorglig film.. Fast jag är en cry baby så kanske ni inte tycker detsamma! Men det var en bra film :)
Idag har jag sökt lite jobb, får se hur det blir med det. Och snart ska jag iväg till kista med min lillasyster och handla lite, sen ska jag iväg och sola och sen träna!
Imorgon tar jesper studenten. Känns ganska overkligt. Har kännt honom i 3 år, så har inte upplevt hur han var när han var mindre men på något sätt känns det ändå som att han är för liten för att ta studenten. Studenten som är så stort.. (förlåt jesper, du ÄR stor - men du vet vad jag menar! du är ju min lilla älskling) Så imorgon ska jag stå vid st:martins när han springer ut :) sen ska jag kanske skynda mig iväg till liljeholmen och se när ivana springer ut (beroende på vädret) och sen tillbaka till solna där jesper har sin studentmottagning på backstugan :) kommer bli en jätte mysig dag oavsett vädret! Lite tråkigt att man inte får följa med på flaket bara för jag hade sett fram emot det... men men! Student presenterna är fixade, han kommer få två, varav en är en massage på axelssons den 11:e, den andra kan jag inte avslöja än då det ska vara en överraskning! Men glad kommer han bli :)
Sen får vi se hur kvällen blir, jag är sugen på att dra ut.. men får se hur jesper mår;) haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0