Chris

Åh saknar min christian. Min favorit. Tror inte någon har ställt upp så mycket för mig som han har förutom jesper. Ändå ses vi inte ofta. Men med riktiga vänner behövs nog inte det, riktiga vänner kräver inte framförhållning på samma sätt som andra. För varje gång vi behöver varandra så finns vi där även om det gått flera månader.
Är så glad att jag har någon som förstår mig. Någon som är så snygg och glad hela tiden ;D haha min bebo!


Hur som haver. I förrgår(?) var jag på cattelin med frida, katrine och karla med flera. Var riktigt trevligt faktiskt, träffade massa personer som man inte träffat på ett tag.. Så vi var där några timmar tills någon valde att förstöra min kväll igen. Kul! Hämtade i alla fall min väska och drog på en gång då och utan för träffade jag en söt liten mickaela haha som jag träffat förut och hon var ganska full så vi spenderade resten av kvällen ihop och vi träffade även några fransmänn som vi ska festa med på onsdag.. haha
Jaja igår mådde jag inge bra och var bara hemma samma sak idag men farmor och anders kom förbi på middag i alla fall:) Imorgon får jag se hur jag mår men hoppas jag mår bra så jag kan soooola ska ju vara super fint väder hela veckan, får ta vara på det eftersom jag tävlar mot jesper i vem som blir brunast:)
Nu ska jag mata jespers orm, wish me luck... Saknar jesper. Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0